Recensies
“Gekozen voor een oplossing op maat met een VPN-tunnel, eigen glasverbinding en VPS servers in VMware, veiliger kan niet, ik ben klaar voor de komende tijd met deze oplossing.” - A. Siers
Onze klanten geven onze Beheerde oplossingen een 8.6!
249 beoordelingen
SLA
Bij VPSHosting.nl bieden wij u een extra dienst aan. Wij bieden u namelijk de mogelijkheid om een service overeenkomst (SLA) af te sluiten. Onze service overeenkomsten zijn verkrijgbaar in verschillende vormen.
Met een service overeenkomst breidt u uw serviceniveau uit. In onderstaand overzicht kunt u bekijken welke overeenkomst het beste bij u past. Op deze manier profiteert u nog meer van onze service mogelijkheden.
Blijf altijd up-to-date

- 24x7 storingsnummer;
- "best effort" responstijd tijdens kantooruren;
- "best effort" responstijd buiten kantooruren.

- 24x7 storingsnummer;
- Monitoring van uw server op basis van de volledige infrastructuur van de uitgaande en inkomende poorten. Daarnaast zullen ook de processen die op de server draaien gecontroleerd worden;
- "best effort" responstijd tijdens kantooruren;
- "best effort" responstijd buiten kantooruren.

- Responsetijd op eventuele problemen of escalaties op uw server. Daarvoor kunt u een storingsnummer bereiken dat 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar is;
- Monitoring van uw server op basis van de volledige infrastructuur van de uitgaande en inkomende poorten. Daarnaast zullen ook de processen die op de server draaien gecontroleerd worden;
- Beveiliging van uw server. Wij zullen uw server onderhouden op beveiligingslekken en security updates om te voorkomen dat kwaadwilligen inbreuk maken op uw server;
- 30 minuten systeem onderhoud voor het systeem per maand. Waaronder software updates van eigen applicaties en nieuwe installatie van applicaties valt;
- 2 uur responstijd tijdens kantooruren;
- 4 uur responstijd buiten kantooruren.

- Responsetijd op eventuele problemen of escalaties op uw server. Daarvoor kunt u een storingsnummer bereiken dat 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar is;
- Monitoring van uw server op basis van de volledige infrastructuur van de uitgaande en inkomende poorten. Daarnaast zullen ook de processen die op de server draaien gecontroleerd worden;
- Beveiliging van uw server. Wij zullen uw server onderhouden op beveiligingslekken en security updates om te voorkomen dat kwaadwilligen inbreuk maken op uw server;
- 45 minuten systeem onderhoud voor het systeem per maand. Waaronder software updates van eigen applicaties en nieuwe installatie van applicaties valt;
- 2 uur responstijd tijdens kantooruren;
- 4 uur responstijd buiten kantooruren.

- Responsetijd op eventuele problemen of escalaties op uw server. Daarvoor kunt u een storingsnummer bereiken dat 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar is;
- Monitoring van uw server op basis van de volledige infrastructuur van de uitgaande en inkomende poorten. Daarnaast zullen ook de processen die op de server draaien gecontroleerd worden;
- Beveiliging van uw server. Wij zullen uw server onderhouden op beveiligingslekken en security updates om te voorkomen dat kwaadwilligen inbreuk maken op uw server;
- 1 uur systeem onderhoud voor het systeem per maand. Waaronder software updates van eigen applicaties en nieuwe installatie van applicaties valt;
- 2 uur responstijd tijdens kantooruren;
- 4 uur responstijd buiten kantooruren.

- Responsetijd op eventuele problemen of escalaties op uw server. Daarvoor kunt u een storingsnummer bereiken dat 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar is;
- Monitoring van uw server op basis van de volledige infrastructuur van de uitgaande en inkomende poorten. Daarnaast zullen ook de processen die op de server draaien gecontroleerd worden;
- Beveiliging van uw server. Wij zullen uw server onderhouden op beveiligingslekken en security updates om te voorkomen dat kwaadwilligen inbreuk maken op uw server;
- 2 uur systeem onderhoud voor het systeem per maand. Waaronder software updates van eigen applicaties en nieuwe installatie van applicaties valt;
- 2 uur responstijd tijdens kantooruren;
- 4 uur responstijd buiten kantooruren.

- Responsetijd op eventuele problemen of escalaties op uw server. Daarvoor kunt u een storingsnummer bereiken dat 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar is;
- Monitoring van uw server op basis van de volledige infrastructuur van de uitgaande en inkomende poorten. Daarnaast zullen ook de processen die op de server draaien gecontroleerd worden;
- Beveiliging van uw server. Wij zullen uw server onderhouden op beveiligingslekken en security updates om te voorkomen dat kwaadwilligen inbreuk maken op uw server;
- 4 uur systeem onderhoud voor het systeem per maand. Waaronder software updates van eigen applicaties en nieuwe installatie van applicaties valt;
- 2 uur responstijd tijdens kantooruren;



Nieuws
Jul
09
Voldoen aan de nieuwe wet- en regelgeving | Een Verwerkersovereenkomst kan verplicht zijn
» Lees meerDomeincheck
Kies een geschikte domeinnaam voor uw eigen server.