SLA-contracten uitgelicht

18-02-2015 10:28

SLA-contracten uitgelichtSLA-contracten zijn Service Level Agreements. Dit zijn serviceovereenkomsten waarbij vastgesteld is welk serviceniveau op uw organisatie van toepassing is. Er zijn veel verschillende contracten, zodat er altijd een contract is dat bij uw organisatie past. Om de verschillen eens goed op een rijtje te zetten, nemen we de verschillende SLA-contracten onder de loep.  

Overzicht SLA-contracten
De contracten variëren van alleen monitoring tot SLA7. Het grootste verschil zit ‘m vooral in het aantal uren die worden besteed aan het onderhouden van het systeem. Bij SLA 3 begint dit met 30 minuten en met SLA 7 kan dit oplopen tot 4 uur systeemonderhoud per maand. Elke vorm van SLA biedt standaardinstallatie van het systeem aan, met daarbij een storingsnummer dat voor dringende vragen 24 uur per dag beschikbaar is. Met een SLA-contract bent u verzekerd van responstijd tijdens kantooruren van 2 uur en buiten kantooruren van 4 uur. Omdat wij begrijpen dat prijs ook een belangrijke factor is, zijn de SLA-contracten er in verschillende prijscategorieën. Aan de hand van deze criteria is het vaak al mogelijk te bepalen welk SLA-contract bij u past, maar u kunt natuurlijk ook in ons overzicht kijken.

Geen SLA-contract?
Wij doen altijd ons best om zo snel mogelijk te reageren bij eventuele problemen of escalaties op de server, maar met een SLA-contract heeft u de belofte van een responstijd tussen de 2 en 4 uur. Natuurlijk laten wij u ook zonder SLA-contract niet zomaar in de kou staan. Als u ervoor kiest geen SLA-contract te nemen, zullen wij alsnog zo spoedig mogelijk reageren zowel tijdens of buiten kantooruren. 

Vragen?
Zijn er voor u nog onduidelijkheden over de serviceovereenkomsten? Of wilt u samen met ons bespreken voor welk SLA-contract u zou moeten gaan? Neem dan contact op met ons via info@vpshosting.nl of bel naar +31 (0)316 762700. Wij helpen u graag verder! 

  Meer nieuws  
  Afwezig op Tweede Pinksterdag » Lees meer
  Gesloten met Pasen » Lees meer
  Tijdens de feestdagen zijn wij gesloten » Lees meer
  Voldoen aan de nieuwe wet- en regelgeving | Een Verwerkersovereenkomst kan verplicht zijn » Lees meer
  Met Tweede Pinksterdag zijn wij gesloten » Lees meer
Partners van VPSHosting.nl